Kampaň přední evropské pojišťovny Aviva s názvem „Pozor, schod(ek)!“ získala ocenění „Nejlepší kampaň finančního sektoru“ (Best Financial Campaign). Během slavnostního večera v paláci na Žofíně byl celoevropský projekt pojišťovny Aviva oceněn v rámci udílení cen evropské asociace ředitelů komunikace „European Excellence Awards“, které každým rokem oceňují na evropské úrovni vynikající úspěchy v oblasti komunikace. Na kampani se partnersky podílela agentura Grayling.
Cílem unikátní průkopnické kampaně bylo profilovat pojišťovnu Aviva jako předního odborníka, který by zastupoval zájmy veřejnosti v rámci diskuse nad důchody napříč Evropou. Kampaň chtěla především přesvědčit širokou veřejnost, že je nutné přijmout strategii spoření na důchod za vlastní – tj. začít spořit více a dříve – a zároveň iniciovat a vést debatu ve veřejném sektoru na téma důchodová reforma napříč Evropskou unií, Ruskem a Tureckem. Úspěch projektu, který se komplexně zaměřil jak na vztahy s veřejností (PR), tak i na veřejné záležitosti (PA), se podařil agentuře Grayling zajistit díky rozsáhlé síti zkušených týmů zaměřených na PR a komunikaci v rámci 11 trhů: Ruska, Polska, Turecka, České republiky, Španělska, Francie, Rumunska, Velké Británie, Irska, Itálie a Maďarska.
Jon Bunn, Corporate Affairs & Communications Director pojišťovny Aviva Europe po vyhlášení cen prohlásil: „Jsem velmi rád, že naše kampaň ,Pozor, schod(ek)!´získala uznání v rámci evropských cen Excellence Awards, které se pyšní nesmírně vysokou úrovní. Úžasná podpora a odhodlání, kterou projektu věnovala agentura Grayling při spolupráci s jednotlivými týmy komunikace Aviva pojišťovny po celé Evropě, se nakonec vyplatily – byly při cestě za úspěchem ve výsledku zcela zásadní. Kampaň úspěšně veřejnosti dokázala vysokou odbornost společnosti Aviva, její znalosti a vedoucí postavení v této oblasti a posílila tak ještě více závazky vůči našim zákazníkům.”
Michael Murphy, generální ředitel agentury Grayling dále dodal: „Uznání prostřednictvím cen v rámci našeho oboru je vždy velkým bonusem a v případě takto úspěšného projektu tvoří třešinku na dortu. Kampaň pojišťovny Aviva byla obzvláště ucelená – vyžadovala jednolitou integraci jak PR tak i PA, navíc napříč tak odlišnými trhy, jakým jen může Rusko, Polsko nebo Francie a Španělsko být. Úspěch tohoto projektu jen potvrzuje naši schopnost odevzdat celoevropskou strategii společně s naprosto profesionálním přístupem a realizací v rámci jednotlivých trhů.”
-red-