Reklama

Přední dodavatel docházkových systémů na českém trhu realizuje intenzivní marketingovou kampaň

Společnost ANeT přistoupila k intenzivní marketingové kampani, zaměřené na produkt aTime. Jedná se o online docházkový systém určený především pro malé a střední firmy do 100 zaměstnanců. Pro tento segment je aTime vynikajícím spojením kvality a zároveň technologicky i finančně nenáročného produktu. S online systémem aTime má firma přes internet vždy dokonalý přehled o docházce zaměstnanců. Na rozdíl od klasických docházkových systémů nevyžaduje aTime nákladné technologické vybavení, složité instalace a personální zabezpečení provozu.

Marketingová kampaň je zaměřená na akvizici nových zákazníků z řad společností o velikosti do 50 zaměstnanců. Tvoří ji adresný tištěný i elektronický direct mail, ve kterém kromě informací o produktu a bezplatné registraci nechybí ani osobní zkušenost spokojeného klienta. Direct mail je doprovázen bannerovou kampaní na sociální síti Facebook a PR.

Lákadlem pro nové zákazníky je nyní až tříměsíční zkušební lhůta (dva celé kalendářní měsíce) bez jakýchkoli závazků. Pokud se pak firma pro systém rozhodne do 5. prosince, získá navíc dvě hodiny konzultace po telefonu nebo vzdáleném připojení při implementaci zdarma.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!