Média

Ju-Turn Advertising připravil pro Poštovní spořitelnu čtyři reklamní kampaně

Podzimní vlna akvizičních a retenčních kampaní Poštovní spořitelny v režii agentury Ju-Turn Advertising využívá vedle osvědčených postupů také nové kreativní přístupy. Veškeré výstupy kampaně pro produkty Postkonto, Postžiro, Červené konto a spotřebitelské úvěry Ju-Turn upravuje jak s ohledem na aktuální produktovou nabídku, tak také na cílovou skupinu. Připravené kampaně na běžné či spořící účty nebo úvěrové produkty tradičně oslovují stálé i potencionální klienty, a to včetně živnostníků a podnikatelů.

V porovnání s původními kampaněmi Ju-Turn některé nové výstupy zjednodušil, u jiných kreativní tým připravil zcela novou myšlenku, případně up-datoval původní ztvárnění s ohledem na aktuální benefity a produktovou nabídku. Aktuální kampaně navíc pečlivě zohledňují cílové skupiny a využívají proto efektivní mix různých mediálních kanálů – TV, printů, rádia, web bannerů, flash PPC, plakátů nebo video smyček.

-red-

Čtěte také

  1. Elektro content master | i absolventi (40 - 60.000 Kč)
    Nový Jičín | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  2. Marketingový specialista – 13.mzda (30.-40.000Kč) #2524
    Brno | 30000 - 40000 Kč za měsíc
  3. International management trainee
    Modletice
  4. Obchodní zástupce / Sales Representative - Morava (oftalmologie)
    50000 - 50500 Kč za měsíc
  5. Specialista vendor marketingu (M/Ž)
    Mukařov | 43000 - 45000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!