Společnost D-Link, dodavatel end-to-end řešení počítačových sítí pro podniky i domácnosti, oznamuje spuštění věrnostního programu pro své obchodní partnery. D-Link na stránkách www.d-best.cz odměňuje své partnery za prodej a věrnost svým produktům a stává se první síťovým výrobcem na lokálním trhu s věrnostním programem.
Věrnostní program D-Best je určen pro obchodní partnery z České i Slovenské republiky. Veškerá komunikace směřovaná na partnerský kanál D-Link, zveřejňování promoakcí a odměňování v rámci věrnostního programu je soustředěna na on-line portál www.d-best.cz.
Cílem D-Best je vytvořit společný prostor a tedy partnerský portál pro prodejce produktů značky D-Link. Místo pro získání aktuálních informací o společnosti a jejích produktech. Na portálu nechybí moderovaná diskuze, prostor pro sdílení zkušeností a získání odpovědí na dotazy přímo od techniků společnosti, obchodní nebo marketingové podpory. Portál samozřejmě informuje partnery také o právě probíhajících promech, školeních a partnerských akcích organizovaných přímo D-Linkem nebo jeho distributory.
Nezanedbatelnou přidanou hodnotou je sběr bonusových bodů přičítaných za každý nákup D-Link produktů, které začíná připsáním 50 bodů již za samotnou registraci. Hodnota dalších přičítaných bodů se liší v závislosti na typu produktu, který prodejce zakoupí. Připsání na konto prodejce je pak prováděno zcela automaticky jednou týdně na základě informací od distributorů. Nashromážděné body se vyměňují za ceny dle aktuálního katalogu, jako například poukázky na nákup v internetových obchodech Mall.cz a Mall.sk.
Jiří Kraval, Country Sales Manager společnosti D-Link Česká republika o zavedení tohoto věrnostního programu řekl: „Spuštěním tohoto portálu se snažíme navázat bližší kontakt s prodejci našich výrobků. Usilujeme o vytvoření komunity, která bude partnerům usnadňovat práci a pomáhat nalézt řešení případných problémů. Samozřejmě také rádi odměňujeme jejich práci a věrnost naší značce.“
-red-