V jednom z předchozích textů jsem psal o Chytrém vizitkáři, tedy o programu a formátu eVisit Card Organizer ® verze 2.40 jako o novém reklamním a prezentačním médiu, tedy o potenciálu využívat na deskách vizitkáře 2 typů bannerů (centrálního a vlastnického), firemního loga a maskota a také dvou typů zpráv vysílaných v žlutém proužku… Psal jsem také o potenciálu 8-hodinové frekvence obnovování informací u majitele vizitkáře a o tom, že si jej zdarma můžete stáhnout nejenom z www.chytrevizitky.cz, nejenom zdarma z webové stránky subjektů, které na nich mají své vizitky ale třeba i zdarma z www.slunecnice.cz a jiných.
Přívlastek „chytrý“ ve spojení s vizitkářem symbolizoval, že uvedený program umí inteligentně pracovat s chytrými vizitkami I. generace, tj. třídit je podle kritérií, řadit, pořizovat tiskové sestavy vizitek, aj., což ocenily příznivé recenze.
Teprve, když jsem si však stáhnul z webových stránek www.chytrevizitky.cz v rámci Akce chytré vizitky pro všechny nabízený chytrý vizitkář k vyzkoušení, zjistil jsem, že s vizitkářem je nabízena také sada 12 chytrých vizitek. Z tohoto množství jsou 4 chytré vizitky I. generace, tedy řadící se typově do kategorií:
1/ chytré vizitky kontakní (specifikují kontakt na osobu či subjekt, jeho adresu, polohu, provozní dobu, přístupnost autem aj.)
2/ chytré vizitky produktové (obsahují obrázek nebo fotografii produktu, jeho technické vlastnosti, užitné vlastnosti, výhody a konkurenční výhody jako potenciální motivy pro koupi a používají se pro sestavení i elektronických katalogů nahrazujících katalogy papírové i katalogů e-shopů a elektronických tržišť)
3/ chytré vizitky s uživatelským profilem produktu ( obsahují informace o nákladech při používání produktu po dobu jeho životního cyklu, servisní, záruční a pozáruční opravny, poradenské zelené linky, což zvyšuje spotřebitelský a uživatelský komfort)
4/ ITVCRM chytré vizitky (obsahují informace, které chytrý producent hodnot používá pro ITVCRM, tj. Information Technology Value Customer Relationship Management, tedy česky řízení vztahů se zákazníky, což mohou být fyzické osoby i firmy a jiné subjekty, na bázi hodnot s využitím informačních technologií)
5/ Chytré vizitky Aktuální informace (indikují aktuality, které chytrý vlastník webu nabízí zájemcům ke stažení)
6/ Chytré vizitky Novinky – Inovace ( popisují lokální či světové nebo časové novinky a inovace, jenž chytrý a kreativní vlastník webu nabízí zájemcům ke stažení)
7/ Chytrá vizitka Anketa – Soutěž ( nabízí zájemcům k využití a zapojení se do anket nebo soutěží tím, že si je zájemce stáhne z příslušného webu jeho kreativního provozovatele)
Zbývajících 8 vizitek v sadě na vyzkoušení patří k chytrým vizitkám II. generace, tedy k vizitkám s určitou mírou inteligence, kterou stojí za to jistě objevit. V sadě je vizitka s předpovědí počasí. V momentu, kdy si jí otevřete, je prezentováno počasí dnes a předpověď na zítra a pozítří.Tato chytrá elektronická vizitka se sama, a v tom je její chytrost, 3x denně v 8 hodinových intervalech aktualizuje. Což je skvělé, protože prakticky nic nezadáváte a máte stále ve svém vizitkáři aktuální předpověď k dispozici.
Během dne zjistíte, že potřebujete třeba znát význam nějakého slova? Tak jej napíšete do vyhledávacího okénka další chytré vizitky nazvané Webová encyklopedie a počítač prolistuje během vteřiny všechny svazky Ottovy naučné encyklopedie, všechny svazky encyklopedie Universum a svazky České encyklopedie a chytře Vám sdělí nejenom význam, ale také místo, kde se dovíte více. Prostě chytrá vizitka. Podobně můžete zadat na chytré vizitce internetové lékárny název léku a dozvíte se vše o něm, včetně ceny a použití, či dávkování a jak jej lze k Vám po objednání dopravit. Potřebujete zjistit z nějakých důvodů polohu města, ulice a objektu na mapě? Zadáte parametr do chytré vizitky Mapy a zjistíte během chvilky, kde objekt, ulice či město na různých mapách leží a můžete s mapami pracovat jak chcete. Tyto inteligentní a chytré vizitky hledají podle jednoho zadaného parametru.
Potřebujete třeba vidět jak vypadá město, kam chcete nebo musíte cestovat? Využijete v sadě chytrou vizitku World live website search a napíšete město ve světě a webovou kamerou se stanete rázem turistou třeba po Londýně či jinde…Chcete si najít partnerku nebo partnera? Žádný problém s chytrou vizitkou Seznamka, kterou také máte v sadě chytrého vizitkáře a pak jen vyplníte parametry jako věk, region a forma vztahu. Inteligence vizitky a počítače Vám chytře nabídne varianty seznámení s potenciální ženou či mužem snů…. Chcete najít nemovitost ke koupi, či nemovitost prodat? Opět žádný problém s chytrou vizitkou Nemovitosti v dané sadě chytrého vizitkáře. Zadáte parametry a počítač Vám nabídne řadu potenciálních alternativ. Podobně můžete koupit letenky, vyhledat spojení, najít kurzy měn s využitím chytrých vizitek.
Chytrost vizitkáře se s využitím chytrých vizitek II. generace, které Vám autoři projektu nabídli v testovací sadě řádově zvyšuje. Chytrý vizitkář se tak stává z akčního programu na práci s vizitkami moderním personálním vyhledávačem, který si sami konfigurujete tím, že si do něj stahujete chytré vizitky takové, které pro svůj osobní i profesní život potřebujete. Znovu pak připomínám, že data uvedených chytrých vizitek II. generace se 3 x za den aktualizují. Avšak chytrý vizitkář se stává i Vaším personálním manažerem, protože vše si můžete poznámkovat, doplňovat a organizovat v čase, tak jak potřebujete.
Takže si zkuste vyzkoušet nabízené Chytré vizitky v sadě Chytrého vizitkáře, který naleznete na www.chytrevizitky.cz.
Již uveřejněné články v Marketingových novinách:
Chytrý vizitkář – nové reklamní médium a nosič informací
Chytré vizitky v komunikaci a marketingové komunikaci E2A a A2E
Tento článek je uveřejněn v rámci seriálu Představení aplikace Chytré vizitky a seznámení s jejími funkcemi a použitím.