Reklama

Méďa Kubík rozdával dárky

V Michnově paláci na Malé Straně v Praze proběhlo velké finálové kolo soutěže s méďou Kubíkem, maskotem ovocného nápoje Kubík. Soutěž vyhlásil prodejce Kubíka – společnost MASPEX Czech a probíhala od 24. září do konce roku 2007. Do soutěže se zapojilo zhruba 3700 dětí a firma ji připravila ve spolupráci s agenturami Mediarex (koncept plus realizace) a Noes (kreativa).

Na podporu soutěže organizátoři využili POS podporu na prodejnách, informační samolepku na produktech, informaci v B2B titulech a čtyřtýdenní televizní kampaň bezprostředně před rozjezdem soutěže.

Soutěž probíhala ve dvou kolech, v prvním kole bylo účelem sbírat EAN kódy z lahví nápoje Kubík a podle jejich počtu pak soutěžící dostávali věcné dary (samolepky, trička, mikiny, batohy). Celková hodnota darů pro první kolo dosahovala 995 000 Kč. Do druhého kola postoupilo 20 finalistů, kteří co nejpřesněji odpověděli na tipovací otázku, a sice kolik bude do soutěže celkem zasláno EAN kódů.

Ve druhém kole se soutěžilo o dvacítku rodinných zájezdů do Disneylandu, každý z finalistů měl tedy šanci na výhru. Úkolem finalistů bylo trefit se z vyznačené mety do otvoru v maketě médi Kubíka. „Zdánlivě jednoduchý úkol se však pod světly, kamerami a očima přihlížejících stal více než obtížný. Skoro už se zdálo, že nikdo z finalistů při prvním pokusu neuspěje a že soutěž bude pokračovat druhým pokusem. Až poslední, dvacátý finalista, přesně mířenou ranou trefil cíl a vyhrál,“ komentuje průběh soutěže brand manažerka značky Kubík společnosti MASPEX Czech Vlasta Dejmková. Ostatní soutěžící si z druhého kola odnesli značkové digitální fotoaparáty SONY Cyber Shot a tašku plnou dárků od Kubíka.

Spotřebitelské soutěže na podporu prodeje představují pro MASPEX Czech účinný marketingový nástroj. „S Kubíkem se jistě k soutěži v dalších letech vrátíme, potvrdilo se, že lidé na určité dárky slyší a jsou pro ně atraktivní,“ říká Vlasta Dejmková. V letošním roce firma chystá další soutěž pro svou výrobkovou řadu Original River (Original River Tonic a Original River Ginger Ale – limonáda s příchutí zázvoru).

Kubík je dětský ovocný nápoj na bázi mrkve, vyrobený bez použití konzervačních látek, umělých barviv a bez přidané sacharózy. Kromě České republiky se v mnoha verzích prodává v dalších zhruba 20 zemích.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!