Reklama

C4 Picasso : Originální reklamní kampaň – technologie s poezií

Nový Citroën C4 Picasso vstupuje v těchto dnech na náš trh a s ním v listopadu odstartuje i originální reklamní kampaň na tento vůz.

„Příběh“ se odvíjí velice poeticky, od pohaslé žárovky se odděluje skleněná baňka a kovová objímka a obě tyto části se přeměňují v nejcharakterističtější části nového vozu. Metalická část se transformuje v karosérii, v níž jako květ rozkvétá pohodlné křeslo, zatímco skleněná část se mění ve velké přední sklo vozu s mimořádným zorným úhlem s přechodem až do panoramatické střechy.
Proměnu ve visiospace podtrhuje hudba skupiny Bonobo, jejíž rytmy napomáhají splynutí technologie s poezií.
Reklamní spot je dílem skupiny Nobrain z reklamní agentury Euro RSCG Scher Lafarge, které se snažila vystihnout symboliku inovace a inspirace právě na pozadí průhlednosti a světla.

Televizní reklama bude umocněna reklamou v dalších médiích, zejména v tisku, na plakátech a na webu. Všude bude zdůrazněn velký vnitřní prostor vozu, ve kterém najde své místo sedm, ale i jediný cestující. A dále modularita vnitřního prostoru, mimořádný výhled díky panoramatickému přednímu sklu, výbava pro pohodlí a bezpečnost, stejně jako čtveřice pohonných jednotek.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!