Agentura Advertures pokračuje v posilování své pozice na českém trhu. Získala dalšího významného klienta: Citibank.
„Jsem pyšný, že se nám dlouhodobě daří získávat velké korporátní klienty i klienty ze státní správy. Potvrzuje se tím naše vedoucí postavení na trhu a zároveň se ukazuje, že si firmy uvědomují, že nová média budou hrát v budoucnu v marketingovém mixu stále větší roli, a chtějí na to být dobře připraveny,“ řekl šéf a spolumajitel Advertures Ladislav Trpák.
Agentura se ve výběrovém řízení prosadila díky orientaci na maximální efektivitu kampaní ve spojení s tradičně výbornou kreativitou.
Banka měla možnost si přístup Advertures vyzkoušet již v testovací kampani na produkt Citipůjčka. Ta dosáhla vynikajících výsledků. „To jistě při výběrovém řízení sehrálo také svou roli,“ dodává Trpák.
– red –