ICT

Algotech dodal call centrum do Mongolska

Společnost Algotech uvedla do provozu call centrum významné mongolské banky XacBank . „Přestože se jedná o instalaci malého řešení pro deset agentů, spatřujeme v tom pro Algotech významný krok směrem k východním trhům,“ prohlásil Karel Dobiáš, Regional Manager CZ&SK.

Call centrum mongolské banky obsluhuje všechny příchozí hovory. Agenti zatím obsluhují pouze telefonní hovory a emaily. Řešení je však navrženo tak, aby v budoucnu mohli operátoři řešit požadavky klientů prostřednictvím telefaxu, SMS, webchatu a dalších komunikačních kanálů. Díky VoIP konektivitě je řešení nákladově efektivní a snadno přizpůsobitelné novým potřebám banky. To je pro finanční ústav, který očekává dynamický rozvoj, klíčový moment.

Call centrum uvedla během rekordních osmi týdnů do provozu maďarská skupina společnosti Algotech. Význam celé akce podtrhuje i fakt, že oficiálního zahájení provozu call centra se zúčastnila i předsedkyně Národního shromáždění Maďarska Katalin Szili.

Řešení je postaveno na produktech americké společnosti Avaya, která patří mezi technologickou špičku v oblasti zákaznických center. Na projektu pracovalo celkem devět odborníků z Algotechu, z toho pět bylo přímo v hlavním městě Mongolska. „Sedmihodinový časový posun působil během realizace projektu v Ulanbataru největší potíže. Kulturní a technické rozdíly byly oproti tomu zanedbatelnou překážkou, “ prohlásil Adorján Bortnyák, generální ředitel společnosti Algotech. Lidé z Algotechu museli během osmi týdnu vyřešit stanovení požadavků na call centrum, navrhnout řešení, zvládnout instalaci, konfiguraci, testování a zaškolení agentů. Perličkou celé akce bylo i to, že během instalace technici uvedli do provozu vůbec první ISDN PRI linka v Mongolsku.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!