Výzkum trhu

Spontánní znalost značek – fotoaparáty

V omnibusovém šetření GfK Praha v souboru 998 náhodně vybraných respondentů na území celé ČR ve věku 15 – 79 let (realizovaném ve dnech 14.– 24. dubna 2006) byla zjišťována spontánní znalost značek ve vybraných sortimentech.

Letos se téměř vůbec nezměnilo pořadí 4 nejznámějších značek fotoaparátů. Stále v první trojici se „drží“ značky OLYMPUS (43 %), KODAK (40 %) a CANON (33 %) následovány značkou MINOLTA (25 %). S určitým odstupem (v rozmezí 16 – 11 %) byly uvedeny fotoaparáty Nikon, Sony, Fuji, Polaroid, Flexaret, Panasonic, Praktica a Konica. Všeobecně výrazně vyšší znalost byla mezi muži, mezi mladými respondenty a respondenty středního věku (s výjimkou především Flexaretu, značky Praktica a Pionýr). Celkem se v našem výzkumu objevilo 54 značek, přičemž 12,9 % respondentů neuvedlo žádnou značku.

Graf:
Fotoaparáty 04/2006

Čtěte také

  1. Junior produktový/marketingový specialista (CZ nebo SK - Karlín)
    Praha | 40000 Kč/měsíc
  2. Obchodní zástupce / Sales Representative - Morava (oftalmologie)
    50000 - 50500 Kč za měsíc
  3. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  4. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  5. Specialista/tka marketingu
    Říčany | 35000 - 40000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!