Reklama

Kampaně reklamní agentury Mather Communications postoupily do finálového kola Euro Effies 2006

Finalisté evropské ceny za reklamu Euro Effies 2006 jsou známi. Mezi 41 finálových kampaní z 19 evropských reklamních agentur patří také dvě od české reklamní agentury Mather Communications, která patří do komunikační skupiny Mather. Z České republiky umožnila porota postup do finále pouze těmto dvěma kampaním, a to kampani pro Českou pojišťovnu – Životní pojištění DYNAMIK a kampani na Klientský servis České pojišťovny.

Finále, ve kterém bude porota hodnotit zejména výslednou efektivitu reklamy, se uskuteční 28. července v Bruselu. Vítězové budou oznámeni na galavečeru pořádaném European Association of Communications Agencies (EACA), která je vyhlašovatelem cen Euro Effies, k dané příležitosti dne 27. září 2006 v Bruselu a den poté budou výsledky ke shlédnutí na stránkách www.euro-effie.com. „Zařazení našich dvou kampaní na shortlist uznávané evropské soutěže Euro Effies je pro nás potvrzením, že i původní české práce mohou úspěšně konkurovat v mezinárodním prostředí,“ komentuje postup do finále Ondřej Obluk, Managing director Mather Communications.

Tváří kampaně na Klientský servis České pojišťovny je všem dobře známý „Pan ředitel“, který, kdyby ho někdo hledal, tak je v pojišťovně. Cílem této kampaně bylo na rostoucím pojišťovacím trhu odlišit Českou pojišťovnu od konkurence jinak než cenovou diferenciací. Za hlavní benefity byly zvoleny vysoká kvalita poskytovaných služeb a zejména rychlost vyřizování všech žádostí. Komunikační strategie televizního spotu byla postavena na představení České pojišťovny jako spolehlivého partnera, který řeší problémy rychle a účinně. Dopad kampaně předčil očekávání. České pojišťovně se oproti předpokládaným výsledkům významně zvýšil podíl na pojišťovacím trhu, a došlo také k výraznému nárůstu počtu žádostí vyřizovaných po telefonu.

Kampaň pro Životní pojištění DYNAMIK společnosti Česká pojišťovna probíhala v České i Slovenské republice v průběhu loňského roku. Jejím primárním cílem bylo zvýšit povědomí o existenci životního pojištění DYNAMIK a přimět veřejnost, aby si začala uvědomovat důležitost životního pojištění. Flexibilita, která odlišuje životní pojištění DYNAMIK od konkurenčních projektů, byla vybrána za hlavní sdělení kampaně. Televizní spot byl proto vytvořen tak, aby bylo na první pohled patrné, že DYNAMIK uspokojí potřeby jednotlivce či rodiny v jakékoliv životní etapě či životní situaci. Výsledný dopad kampaně předčil veškerá očekávání i stanovené cíle. Došlo jak k významnému růstu podílu životního pojištění DYNAMIK na trhu životního pojištění v České i Slovenské republice, tak ke zlepšení vnímání značky jako favorita při rozhodování o uzavření smlouvy o životním pojištění.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!