ICT

Nová verze populární softwaru pro call centra Genesys 7.2 byla uvedena na trh

Genesys Telecommunications Laboratories, dceřiná společnost koncernu Alcatel, představuje Genesys 7.2 – novou verzi několikrát oceněné softwarové sady pro kontaktní centra. Ta je nyní vzhledem k potřebám nově vznikajících IP kontaktních center mnohem škálovatelnější, vysoce spolehlivá a disponuje maximálním zabezpečením. Kontaktním centrům nabízí nové formy komunikace se zákazníky, inteligentní směrování a kontrolu hovorů včetně softwarového automatického směrování hovorů (ACD – Automatic Call Distribution). Díky využití technologií otevřeného IP a SIP protokolu (Session Initiation Protocol) může Genesys 7.2 podporovat až 30 tisíce operátorů najednou.

„V nové verzi Genesys 7.2 nabízíme zejména dvě klíčové funkce. První z nich představuje vylepšení funkcí SIP serveru, který i nadále usnadňuje zákazníkům přechod na IP řešení při možnosti využít běžných standardů. Druhá prostřednictvím nástroje Business Process Routing vychází vstříc trendu integrace kontaktních center a podnikové komunikace za použití jednotného prostředí pro směrování a řazení zákaznických interakcí včetně reportování,“ řekl Martin Veselka, regionální manažer Genesys.

– red –

Čtěte také

  1. Obchodní ředitel, HPP, auto, benefity
    Brno | 70000 - 130000 Kč za měsíc
  2. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  3. Návrhář Nábytku
    Mníšek pod Brdy | 40000 Kč za měsíc
  4. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  5. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!