Komerční banka rozšířila seznam podporovaných mobilních telefonů, na nichž je možné využívat bankovní služby Mobilní banky. Dalších 14 typů od celkem 4 výrobců mobilních telefonů doplnilo seznam podporovaných mobilních telefonů splňujících technické podmínky služby Mobilní banka.
Komerční banka rozšířila nabídku služeb přímého bankovnictví o novou revoluční službu – mobilní bankovnictví v květnu loňského roku. Tato služba umožňuje klientům ovládat účet v on-line režimu prostřednictvím klávesnice a displeje mobilního telefonu.
„Zájem o službu Mobilní banka rychle narůstá. Od spuštění v květnu 2005 má „svou banku“ v mobilním telefonu téměř 10 000 klientů KB. Současně s tím, jak rozšiřujeme seznam mobilů, na kterých Mobilní banka funguje, předpokládáme také nárůst zájmu klientů, a to především z řad těch mladších, pro něž se mobilní telefon stal již nezbytnou součástí jejich každodenního života,“ řekl Mojmír Prokop, vedoucí pro Přímé bankovnictví KB.
Prostřednictvím Mobilní banky mohou klienti zadávat platební příkazy, zjišťovat aktuální zůstatek na svých účtech, kontrolovat transakční historii, přehled blokací z platebních karet, využívat šablony pro opakované platby a posílat oznámení o provedených platbách.
Mobilní bankovnictví je, stejně jako ostatní kanály přímého bankovnictví Komerční banky, dostupné 24 hodin denně 365 dní v roce, a to v české i anglické verzi, a využívat ho mohou klienti všech tuzemských mobilních operátorů.
Mezi nově zařazené typy mobilních telefonů patří:
Sony Ericsson K300i, Z520i
Motorola E398, Razr V3, V300, V360, V500, V620
Siemens C75, CX 65, CX70, SL65
Nokia 6230i, 9300i
– red –