Knihy

Kniha „Marketing management“

„Bible marketingu“ – základní učebnice marketingu a marketingového řízení na světových univerzitách používaná celosvětově i u nás také v manažerské a podnikatelské praxi. Překlad desátého exkluzivního vydání, označovaného jako vydání milénia, reaguje na globální civilizační a podnikatelské trendy, zachycuje zásadní dopady rozvoje informačních a komunikačních technologií, médií a e-businessu na řízení a ekonomiku firmy.

Řada nových případových studií a odkazy na webové stránky přináší informační zdroje na podporu manažerského rozhodování. Autor vysvětluje pojmy marketingu, principy marketingového řízení, způsob analyzování marketingových příležitostí, výzkum a výběr cílových trhů, způsob projektování marketingových strategií, plánování marketingových programů i hodnocení a kontrolu výsledků.

Philip Kotler, profesor mezinárodního marketingu na Nortwestern University a konzultant mnoha mezinárodních společností a poradenských firem, je jednou z nejvěších světových autorit v oblasti marketingu a marketingového řízení.
Knihu přeložili: doc. Ing. Václav Dolanský, CSc., ing. Stanislav Jurnečka

Philip Kotler: Marketing management
Nakladatelství GRADA
ISBN. 80-247-0016-6
pevná vazba, formát: R4
počet stran: 720
prodejní cena včetně DPH: 1.740,- Kč

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!