Společnost ET NETERA, český dodavatel e-business řešení, připravila redesign internetové prezentace jedné z hlavních značek společnosti Sara Lee Apparel Česká republika, s.r.o. – Bellinda. Po vyhraném výběrovém řízení vypsaném na poskytování e-business služeb, jde o první společný projekt.
Vše o ponožkách z bambusu (výroba, zpracování bambusu, další informace), nebo třeba prográmek na výpočet správné velikosti oblečení i spodního prádla. To jsou namátkou lákadla, které připravili společnosti Sara Lee Apparel a Et netera na webové prezentaci značky Bellinda, www.bellinda.com. Na webu dále najdou návštěvníci bohaté informace o módních trendech, materiálech a postupech výroby jednotlivých výrobků, wallpapery, soutěže atd. Nechybí pochopitelně standardní informace včetně katalogu výrobků. Ten je připraven tak, aby jej bylo možné v budoucnu využít i pro plánovaný e-shop.
„Nechtěli jsme vytvořit pouze standardní webovou prezentaci produktů. Rádi bychom návštěvníkům nabídli zajímavosti a nástroje, které jim pomohou i pobaví. Chtěli jsme je zároveň nechat nahlédnout za oponu našeho průmyslu. Na to je Internet jako medium ideální. Věříme, že se nám toto podařilo a lidé si stránky oblíbí,“ řekla Marta Stará, Brand Manager společnosti Sara Lee Apparel.
Webová prezentace bude postupně k dispozici v celkem šesti jazykových mutacích, češtině, angličtině, polštině, slovenštině, maďarštině a ruštině. Prozatím jsou funkční dvě hlavní, česká a anglická, které se podařilo připravit ve velmi krátkém čase necelého měsíce. „Ostatní jazykové mutace, stejně jako další obsahové aktualizace bude možné jednoduše připravit, aniž by byl jakkoli omezen běh prezentace. To vše nám umožňuje Content Management Systém jNetPublish, na kterém je celá prezentace postavena,“ řekl Jan Procháček, account manager společnosti Et netera.
– red –