Softwarové řešení InTouch CRM, které vyvíjí a implementuje společnost ANNECA s.r.o. nabízí jako první pro české uživatele pravou mobilní synchronizaci prostřednictvím protokolu SyncML (www.syncml.org).
Systém je nyní možné synchronizovat nejenom s Outlookem, ale také s téměř neomezeným množstvím dalších zařízení jako jsou mobilní telefony, PDA organizery, apod.
InTouch CRM v současnosti podporuje synchronizaci kalendáře, úkolů, kontaktů a naplánovaných telefonátů. Manažeři firem nebo aktivní obchodníci mohou plně využívat kontakty a kalendář odkudkoliv, kde je k dispozici mobilní signál (GPRS). Pokud vloží novou informaci do svého telefonu, automaticky ji uvidí i v CRM systému po příchodu do kanceláře.
InTouch CRM je informační systém, určený pro obchodní firmy a nebo obchodní oddělení výrobních firem. Významně také pomáhá firmám, které poskytují služby. Mimo jiné umožňuje řídit obchodní zástupce, koordinovat týmovou práci nebo kontrolovat ziskovost ve vztahu k jednotlivým zákazníkům.
ANNECA s.r.o. se specializuje na ziskový management zákazníků pro obchodní firmy. Společnost pomáhá svým zákazníkům zvyšovat produktivitu a zisk pomocí vlastní metodiky, individuálních konzultací a informačních technologií.
– red –