Marketing

Miloš Toman píše pro Newsletter o Budoucnosti konkurence

V pravidelném pondělním Newslettru Marketingových novin si budete moci přečíst, kromě přehledu článků za posledních 7 dní, také zamyšlení Miloše Tomana nad novou knihou Budoucnost konkurence.

Ukázka článku:
Od počátku sedmdesátých let jsme svědky další a další segmentace trhu. Kdysi jednolitý koláč se mění na menší a menší dílky a zatímco marketingoví odborníci s mystickým výrazem v očích hovoří šeptem o jednom zákazníkovi coby jednom segmentu, skutečnost je ještě horší. Sám jeden jediný člověk v sobě obsahuje vícero zákazníků a segmentování tedy vesele běží dál. Takový člověk si dnes dá k obědu hranolky u pouličního stánku, kdežto zítra vyrazí do dobré restaurace a poručí si jídlo o třech chodech.

Podobné chování může u klasicky zaměřených marketingových pracovníků vyvolat paniku nebo dokonce nechuť k jakémukoliv marketingu (a návrat k „osvědčenému“ pohlavkování zákazníka reklamou). Jsou ale autoři, kteří hledají řešení někde jinde, i když se marketingu ještě nevzdalují. Jedním z přístupů je větší zapojení zákazníka do spoluvytváření hodnoty.

Celý článek bude uveřejněn v nejbližším Newsletteru Marketingových novin, který si můžete zdarma objednat na adrese: www.mano.cz/newsletter.

Čtěte také

  1. Hledáme Produktového specialistu – spotřební elektronika
    Praha | 45000 - 80000 Kč za měsíc
  2. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  3. Star asistent/ka,promoter/ka,hostesing, luxusní auto. společnost
    Praha
  4. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  5. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!