On-line

Nový způsob odběru zboží PICK UP IN STORE

Společnost Netcommerce s.r.o. Praha, provozovatel e-shopu Digipoint.cz, vyhodnotila po třech a půl měsících zavedení nové služby PICK UP IN STORE. Tento způsob nyní využívá 85 % procent jejich zákazníků.

PICK UP IN STORE nabízí zákazníkovi při objednání zboží možnost vyzvednoutí daného zboží ještě týž den ve vybrané prodejně a lokalitě. V současné době si zákazník může objednané zboží odebrat v 94 partnerských prodejnách ve všech regionech ČR. Digipoint.cz je vystavěn na systému ShopEngine společnosti NetDirect s.r.o.

„Záměr poskytovat službu PICK UP IN STORE jsme zveřejnili již v říjnu 2004 na 14. ročníku mezinárodního veletrhu Invex. Samotné poskytování služby bylo zahájeno od 1. listopadu 2004 a již nyní jej využívá 85 % našich zákazníků,“ vyjádřil se pan Marek Picek ze společnosti Netcommerce s.r.o.

„Na počátku roku 2004 jsem se setkal se zahraniční obdobou služby PICK UP IN STRORE. Jeho hlavní přeností je, že se Vám virtuální obchod mění na kamennou provozovnu. Objednáním zboží prostřednictvím e-shopu a jeho vyzvednutím na partnerské prodejně kombinujete přednosti dvou naprosto rozdílných způsobů nakupování. Váš on-line nákup z pohodlí domova si pak můžete takříkajíc ošahat, definitivně se pro nákup rozhodnout. Zboží takto můžete mít víceméně ihned po objednání a navíc eliminujete riziko zneužití Vaší platební karty, jelikož úhradu za zboží provádíte až na prodejně. Takto jsme tedy vytvořili systém jako na míru šitý českému internetovému nakupování a zahájili jsme jednání o možnosti realizace s dodavatelem řešení našeho e-shopu, společností NetDirect s.r.o.,“ dodal M. Picek.

Jan Svoboda, ředitel společnosti NetDirect s.r.o., zdůrazňuje hlavní technické přednosti: „Řešení obchodu je postaveno na našem systému ShopEngine. Jelikož provozovatel obchodu Digipoint.cz využívá ERP systém Navision, bylo nanejvýš účelné oba systémy automatizovaně propojit s ohledem na úsporu provozních režií a vyloučení působení lidského faktoru. Tento cíl se podařilo zcela splnit a oba systémy mezi sebou stabilně komunikují oběma směry, což provozovateli i jeho zákazníkům poskytuje širokou škálu výhod. Nápad společnosti Netcommerce s.r.o. o zavední služby PICK UP INSTORE jsme plně podpořili a dovolujeme si konstatovat, že naše technické řešení je v současné době jedinečné v ČR.“

Marek Picek dále komentuje následná jednání s obchodními partnery: „Pro naše partnery, majitele kamenných obchodů, je tato služba novinkou. Málokdo již dříve využíval nebo znal obdobnou službu poskytovanou zahraničními e-shopy. Jejich reakce byly z počátku rozporuplné. V současné době je však velmi brzy na to, abychom PICK UP IN STORE objektivně zhodnotili. Zákazníci však službu přijali velmi pozitivně, to si dovoluji soudit dle došlých e-mailů a preferovaného způsobu odběru zboží. Našim partnerům z kamenných obchodů se tak zvýšili obraty a získali nové zákazníky. Zda si je udrží, záleží pouze na jejich obchodních dovednostech,“ dodal.

Za současný cíl si M. Picek klade rozšíření sítě partnerských prodejen a to až na 130 partnerů pokrývajících kompletně celou republiku.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!