Výzkum trhu

Nejméně by svůj hypermarket doporučili známým zákazníci Kauflandu

Jak ukázal výzkum RETAIL LOYALTY 2004 realizovaný společnostmi INCOMA Research a GfK Praha, ve věrnosti nakupujících „své“ prodejně hrají velkou roli i emoce. Zatímco do některých lidé chodí rádi, u jiných má výběr nákupního místa čistě racionální nádech.

Podíváme-li na jednotlivé hypermarketové řetězce, svou prodejnu by svým přátelům a známým doporučili zejména zákazníci Intersparu, Globusu a Carrefouru. Naopak nejnižší podíl zákazníků, kteří by svou prodejnu bez váhání doporučili, má Kaufland.

O nízké loajalitě vůči Kauflandu svědčí i to, že 27% zákazníků Kauflandu je také připraveno nakupovat jinde jakmile se naskytne možnost (naopak u Globusu to tvrdí pouze 9% a u Carrefouru 12% zákazníků).

Tuto prodejnu bych doporučil

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Specialista/tka marketingu
    Říčany | 35000 - 40000 Kč za měsíc
  3. Obchodní ředitel, HPP, auto, benefity
    Brno | 70000 - 130000 Kč za měsíc
  4. International management trainee
    Modletice
  5. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!