Výzkum trhu

Spontánní znalost značek – napařovací žehličky

V omnibusovém šetření GfK Praha v souboru 1 075 náhodně vybraných respondentů na území celé ČR ve věku 15 – 79 let (realizovaném ve dnech 9. – 19. dubna 2004) byla opakovaně zjišťována spontánní znalost značek napařovacích žehliček.

Na dotaz na spontánní znalost značek napařovacích žehliček uvedli respondenti celkem 37 značek. Z nich je jasným „lídrem“ stále ETA (54 %). Znalost značky ETA oproti minulým obdobím neustále klesá. Přes 20 % znalosti zaznamenaly PHILIPS (29 %), TEFAL (25 %), ROWENTA (22 %) a MOULINEX (20 %). Dalšími významnějšími značkami zůstávají se znalostí mezi 13 – 11 % značky AEG (AEG si oproti roku 2003 mírně polepšila), Whirlpool, Braun, Bosch a Tesla. Celých 14,3 % respondentů neuvedlo žádnou značku.

Graf:
Napařovací žehličky 04/2004

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!