Výzkum trhu

Spontánní znalost značek – barevné televizory

V omnibusovém šetření GfK Praha v souboru 1 006 náhodně vybraných respondentů na území celé ČR ve věku 15 – 79 let (realizovaném ve dnech 24. října – 3. listopadu 2003) byla opět zjišťována spontánní znalost značek barevných televizorů.

Na dotaz na spontánní znalost značek barevných televizorů se výsledky proti roku 2002 téměř nezměnily. „Lídrem“ zůstává Tesla (53,8 %) před značkou Sony (48,0 %) a Philips (46,9 %). Významnou znalost jsme zaznamenali i u Panasonicu (40,3 %), značky Orava (33,8 %), JVC (29,4 %) a Grundig (26,7 %). Následuje s cca 26% znalostí Thomson a s cca 24% znalostí Daewoo. Celkově respondenti uvedli 67 značek.

Graf:
Barevné televizory 10 -11/2003

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  3. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  4. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  5. Star asistent/ka,promoter/ka,hostesing, luxusní auto. společnost
    Praha
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!