Výzkum trhu

Spontánní znalost značek – speciální čistící prostředky

Institut pro výzkum trhu GfK Praha zařazuje pravidelně do svého měsíčního omnibusového (vícetematického) výzkumu otázky, jejichž cílem je zjišťovat spontánní znalost značek ve vybraných skupinách výrobků mezi českou veřejností.

Ke zjištění tohoto cíle je používáno metody osobního dotazování (face-to-face) v celé České republice. Dotazování se uskutečňuje v souboru 1 000 občanů České republiky ve věku od 15 do 79 let vybraných na základě stratifikovaného vícestupňového náhodného výběru.

Výsledky spontánní znalosti značek speciálních čistících prostředků ukazují, že nejpopulárnější značkou v této kategorii zůstává Jar (65%) před Mr. Proper (47%) a Cif (39%).

Na dalších místech se umístily značky Savo (37%), Pur (30%) a dále Cilif (28%) s Brief (27%).

Graf:
Speciální čistící prostředky 02/2003

Čtěte také

  1. Junior produktový/marketingový specialista (CZ nebo SK - Karlín)
    Praha | 40000 Kč/měsíc
  2. Obchodní zástupce / Sales Representative - Morava (oftalmologie)
    50000 - 50500 Kč za měsíc
  3. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  4. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  5. Specialista/tka marketingu
    Říčany | 35000 - 40000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!