Marketing

Loyality Management na březnovém Marketingovém klubu

Tématem pravidelného březnového setkání Marketingového klubu ČR budou Věrnostní programy. Klubový večer proběhne 14.3.2002 od 18.00 hodin v pražské restauraci Mánes.

Během večera budou projednávány oblasti týkající se měřitelného přínosu věrnostních programů pro společnosti, které je provozují. O zkušenostech budou mluvit profesionálové ovlivňující nákupní preference širokých vrstev populace.
Svou účast přislíbili zástupci význačných subjektů majících zkušenosti s fungováním věrnostních programů, můžeme jmenovat například Taylor Nelson Sofres Factum, Shell, Delvita, Newton Information Technology.

Případní zájemci o účast na setkání Marketingového klubu získají informace u Jiřího Proška, člena prezidia klubu na jiri.prosek@pragodata.cz.

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  3. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  4. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  5. Star asistent/ka,promoter/ka,hostesing, luxusní auto. společnost
    Praha
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!