Marketing

Zuno využívá neuromarketing při tvorbě reklam

Pro správné zacílení své televizní kampaně banka Zuno využívá metodu zvanou neuromarketing, kterou nabízí výzkumná společnost GfK. Díky zjištěním dokázal realizační tým Zuno postupně rozpracovat jednotlivé postavy reklamní kampaně.

Zajímavým zjištěním v této studii byl fakt, že slovní komentáře k jednotlivým postavám – naivní blondýna, bláznivý kreativec, suchý šéf bez emocí a solidní bankéř – se lišily od toho, co naměřily přístroje.

Zuno_reklama

Zatímco první tři postavy získaly v rozhovorech spíše negativní hodnocení, emoční zážitek naměřený pomocí neuromarketingu ukazoval, že jednoduchá ale vzpurná blondýnka dokáže zaujmout, kreativec nevyvolává proklamované záporné emoce a šéf díky suchému projevu pointuje humornou scénku. Naopak férový bankéř i přes pozitivní výpovědi respondentů nevyvolal dostatečně silné emoce a v porovnání s ostatními poněkud zanikl.

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  3. PPC specialista | senior | 2 dny home office
    České Budějovice | 50000 - 100000 Kč za měsíc
  4. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  5. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!