Banka Zuno v České republice zahajuje provoz kontaktních míst pro klienty. Fungují už na šesti místech, a to v Liberci, Plzni, Praze, v Českých Budějovicích a v Ostravě, kde se otevřely hned dvě.
Lidé si na nich mohou například nechat poradit, jak v Zuno požádat o refinancování svých starých úvěrů v rámci právě zahájené kampaně.
Cílem je oslovit širší okruh lidí a nabídnout osobní kontakt s bankou těm, kteří primárně nevyužívají pro správu financí jen internet. V Zuno jde všechno zařídit online, ale některé služby už je možné vyřídit i osobně. Na kontaktních místech může každý jednoduše zjistit, jak spolu se Zuno ušetřit i tisíce korun na staré půjčce. Stačí si přenést nevýhodný úvěr. Zájemci zde mohou také otevřít účet, podat žádost o půjčku nebo o jiné služby za asistence poradce, navíc mohou požádat o obnovu přístupů do internetového bankovnictví nebo získat zapomenuté klientské číslo.
Pro Zuno je stále prioritním kanálem internetové a mobilní bankovnictví, což dokazuje například i nárůst uživatelů mobilních aplikací Zuno, které umožňují spravovat operace s bankou v mobilu. Přesto je celá řada klientů, kteří chtějí poradit, případně pomoct s některými změnami a telefonát na kontaktní centrum, případně chat přes webovou stránku, není pro ně vždy dostačující.
„Proto chceme klientům ještě více usnadnit život a umožnit jim osobní kontakt s bankou prostřednictvím kontaktních míst. Rozšiřování počtu kontaktních míst je pro nás příležitostí oslovit i ty zájemce o bankovní služby, kteří potřebují například pomoc s dodáním potřebných dokumentů, nebo chtějí osobní konzultaci,“ uvedl šéf divize prodeje Zuno Ján Bača.
Zuno zřizuje kontaktní místa ve spolupráci se společností Chytrý Honza v rámci konceptu Chytré adresy. Ty kombinují online svět s offline distribucí finančních produktů. Zuno je stejně jako Chytrý Honza inovativní společnost se záměrem masivního růstu a expanze v roce 2016. Plán předpokládá otevření minimálně dvou desítek těchto kontaktních míst do konce roku.
Na Chytré adrese zákazníci vyřídí vše bez papírování, v neformálním prostředí připomínající spíše obývací pokoj než bankovní pobočku. Na každé z nich jsou k dispozici minimálně dva zaměstnanci.
„Za prvních šest měsíců fungování Chytrých adres se nám potvrdilo, že propojení online a offline světa funguje, pokud pobočky pojmeme skutečně moderně a nabídneme lidem příjemné a přátelské prostředí. Už v září jsme překonali první metu – tisícovku obsloužených klientů. Co lze sjednat na Chytré adrese, lze sjednat i online. Nicméně stále mnoho lidí upřednostňuje přímý kontakt s odborníkem. Zuno tuto naši vizi sdílí, a proto jsme si na spolupráci plácli,” říká výkonný ředitel společnosti Chytrý Honza Jiří Paták.
Zuno má svá kontaktní místa také na Slovensku, na přelomu října a listopadu minulého roku rozšířilo Zuno na Slovensku jejich počet z 11 na 15 míst. Počet kontaktních míst na Slovensku Zuno rozšiřuje ve spolupráci se společností Global Finance.