Online služba Zonky, která zprostředkovává půjčky mezi lidmi, 4. září odstartovala produktovou komunikaci značky, která doplňuje tu současnou převážně brandovou. Kampaň se skládá ze dvou samostatných částí – televize a online, OOH a tisk, ve kterých má jinou exekutivu.
Televizní kampaň vysvětlí širší veřejnosti důvody proč službu vyzkoušet. Diváci se v TV spotech v duchu seriálu „Alf“ seznámí s dvojicí atypických spolubydlících – se Zonkym a Petrem (Saša Rašilov).
Prostřednictvím přátelské interakce těchto dvou postav, kdy se jedna z nich chystá na nepříjemnou a nepopulární cestu do banky s žádostí o půjčku, je divákům představeno fungování Zonky.cz a benefity služby, s důrazem proč službu vyzkoušet ještě před tím, než vyrazí do banky.
,,Díky nové postavě Zonkyho může naše značka vstupovat do přirozené osobní interakce s okolním světem. Nechtěli jsme přiřadit značce pouze jednu konkrétní lidskou tvář a není to naším záměrem do budoucnosti. Zonky totiž může být každý. V dalších fázích kampaně budeme rozšiřovat portfolio tváří, se kterými se náš Zonky bude setkávat a bude pomáhat vysvětlovat výhody naší služby. Hlavní postavou konceptu je tedy Zonky nikoliv herec. .” říká nový marketingový ředitel Jakub Strýček.
Zároveň s tím na internetu, v tisku a OOH nastartuje Zonky odbourávání bariéry a obav, pro které službu zatím nevyzkoušeli např. princip anonymity. V této exekutivě vystupují uživatelé, kteří službu Zonky už vyzkoušeli, bez ohledu na to, zda jsou to ti, kteří si na Zonky půjčili a nebo investoři. Grafický koncept vychází z dosavadní komunikace a je rozšířen o osobní sdělení konkrétních lidí, a při tom zdůrazňuje anonymitu. Zonky zde funguje jako avatar, který vše bez obav vyřídí.
Celá kampaň poběží během celého září a října. Televizní projekt vznikl inhouse pouze ve spolupráci s externí produkcí. Režie spotu se ujal Tomáš Medek. Od prvotní myšlenky, jak kampaň postavit po final klapku uběhlo pouhých 21 dní. V TV spotech Zonkymu propůjčil hlas herec Kryštof Hádek, který je hlasem značky už od začátku. Inspirací pro postavu Zonkyho byl zmíněný Alf, a také celá řada dalších velmi oblíbených postav jako je Jů a Hele, Žabák Kermit nebo legendární králíček Azurit.
Za novým konceptem online+tisk+OOH stojí také interní tým a art directorka Casey Clarkson.