Branding

Značka Tesco finest* je stále oblíbenější

Společnost Tesco eviduje za poslední období stále vyšší poptávku po produktech své prémiové řady Tesco finest*. Jen za poslední rok, kdy se sortiment této privátní značky rozrostl na téměř 300 produktů, stouply prodeje v řádu desítek procent a spotřebitelská základna stále vzrůstá.

Produkty Tesco finest* nachází zákazníci v prodejnách Tesco bezmála již dvacet let. Jde o řadu vyhledávanou zejména labužníky, kteří hledají inspiraci pro své kulinářské experimenty, ale i pro ty, kteří si prostě jen chtějí vychutnat výrobky prémiové kvality s originálními recepturami z celého světa. V současné době jsou nejvyhledávanějšími produkty této řady například javorový sirup, tabulkové čokolády s vysokým procentem kakaa, pražená zrnková káva z oblastí Střední a Jižní Ameriky nebo bílá i červená vína.

Mezinárodní kuchyně na dosah
Řada Tesco finest* ale nabízí zákazníkům také pestrou škálu produktů dostupných často jen ve specializovaných obchodech. Za zmínku určitě stojí hotové omáčky inspirované indickou, asijskou nebo italskou kuchyní, olivy z řeckých oblastí Kalamáta a Chalkidiki nebo Brity milované bramborové lupínky s octovou příchutí. Pro ty, kdo neodolají sladkému, nabízí Tesco finest* delikatesy jako pralinky s náplní Marc de Champagne, slaný karamel nebo citronový a pomerančový krém, takzvaný lemon a orange curd.

Tesco připravilo pro své zákazníky speciální slevu 30 %, která potrvá až do 22. září a platí na vybrané produkty této prémiové řady.

„Kvalitu řady Tesco finest* v současnosti prokazují mimo jiné mnohé nezávislé testy, jimiž naše produkty procházejí. Například španělské jahody Tesco finest* nedávno jednoznačně zvítězily v testu pořadu A dost! internetové televize Stream.cz, říká Stanislava Mele, manažerka nákupu kategorie ovoce a zelenina společnosti Tesco. „Zároveň evidujeme stále se zvyšující poptávku po surovinách a produktech s garantovaným původem, což dokazuje, že zdravý životní styl a kvalita produktů začíná u českého spotřebitele hrát čím dál tím významnější roli,“ doplňuje Petra Kozová, nákupčí ve společnosti Tesco, která má značku finest* na starosti.

Rozšířenou nabídku produktů Tesco finest* naleznou nově zákazníci také na Slovensku, v Maďarsku nebo Polsku. Jde o strategický krok společnosti Tesco sjednotit v rámci integrované strategie nabídku produktů napříč všemi středoevropskými zeměmi.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!