K 1. květnu 2017 bude představena nová podoba značky Skylink. Dojde jak k proměně hlavního grafického prvku loga, který bude nově stejný pro všechny televizní platformy lucemburské společnosti M7 Group S.A., tak ke změně logotypu.
Úpravami projdou samozřejmě také webové stránky a veškeré další marketingové materiály. Redesign se odrazí rovněž v masivní reklamní kampani, která odstartuje začátkem května.
Nové logo je inspirováno stylizovaným kaleidoskopem (krasohledem), který symbolizuje programovou pestrost nabídky Skylinku a ostatních televizních platforem skupiny M7 Group v zemích Beneluxu (CanalDigitaal, TV VLAANDEREN, TéléSat, Online.nl), Rakousku (HD Austria) a Německu (M7 Deutschland). Šíře a pestrost nabídky, ze které si vybere opravdu každý divák, bude také jedním z hlavních motivů kampaně.
Celková strategie Skylinku, ani celé skupiny M7 Group S.A., se nemění. Klíčovými hodnotami mimo bohaté a žánrově pestré nabídky zůstává důraz na nejlepší možnou kvalitu a flexibilitu. Jaromír Glisník, člen představenstva M7 Group, k tomu říká: „V uplynulých letech prošla celá skupina M7 Group významnou technologickou proměnou. Ve všech zemích, kde působíme, jsme přešli na vysílání v HD kvalitě a zpřístupnili zákazníkům televizní vysílání i mimo dosah tradičních satelitních a kabelových operátorů, tedy na tabletech, telefonech a počítačích. Inovace v oblasti produktů a služeb se samozřejmě snažíme promítat i do naší komunikace směrem ven, k zákazníkům. Logo a vizuální styl celkově chápeme jako důležitou součást naší identity, a proto je logické, že během času dochází k vývoji i zde. Nový směr více integruje všechny značky v rámci skupiny, působí modernějším dojmem a zároveň poskytuje prostor pro výraznější odlišení naší komunikace od ostatních značek na trzích, kde nabízíme své služby.“