Značka bonbonů SKITTLES společnosti Wrigley po třech letech nasadila nový reklamní spot v České republice a na Slovensku. Žirafu, která si pochutnává na duze, nahradil mrak Punťa – domácí mazlíček energické babičky v teplákovce.
„Překvapivý koncept reklamy má za cíl spotřebitele pobavit a naplnit tak motto značky: čekej nečekané,“ přibližuje brand managerka značky SKITTLES Hana Lerchová pozadí za novou kampaní.
Mrak Punťa se v hlavní roli objeví zatím ve třech videích. První, dvacetivteřinový spot s mrakem Punťou na procházce, se vysílá na kanálech skupiny Nova v České republice a na kanálech skupiny Markíza na Slovensku. Na úvodní televizní video navážou další dva spoty: Punťa u kadeřníka a Punťa u veterináře, které značka využije pro komunikaci v on-linu. Cílem nové kampaně je prohloubení povědomí o značce bonbonů SKITTLES a podpora prodeje.
Na české lokalizaci reklamy pracuje reklamní agentura DDB a PR značky SKITTLES zajišťuje AMI Communications.