Reklama

Značka SKITTLES baví fanoušky speciální edicí legendární hry

Značka SKITTLES společnosti Wrigley si na začátek letošního roku připravila marketingovou kampaň na podporu hry Fruit Ninja vs. SKITTLES, kterou si každý může stáhnout zdarma do všech mobilních zařízení v App Store a Google Play Store. Unikátní herní promoci bude SKITTLES komunikovat hlavně v onlinu, instoru a prostřednictvím PR.

„Chceme naše zákazníky bavit, a proto jsme se spojili s legendární hrou pro mobilní zařízení – Fruit Ninja. Celosvětově má nová SKITTLES hra obrovský úspěch u naší cílové skupiny, a proto očekáváme, že zaujme i české spotřebitele,“ vysvětluje senior brand manager značky SKITTLES David Forman.

Hra SKITTLES

Kampaň nové aktivace Fruit Ninja vs. SKITTLES odstartovala spotřebitelskou soutěží na webu www.nadojduhu.cz a podpoří ji komunikace na Facebooku a PPC kampaň. Fruit Ninja vs. Skittles se také objeví na obalech všech příchutí bonbónů SKITTLES (Fruits, Wild Berry nebo Crazy Sours) a ve vybraných obchodních centrech bude během února probíhat speciální interaktivní sampling.

Čtěte také

  1. Jsi nadšenec do elektra? Pojď pracovat k nám (40 - 60.000 Kč)
    Frýdek-Místek | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  2. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  3. Trade Marketing Specialist
    Praha
  4. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  5. Moderátor/ka živého vysílání – studio ve Zlíně | až 35 000 Kč
    Zlín | 29000 - 35000 Kč/měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!