Značka SKITTLES společnosti Wrigley si na začátek letošního roku připravila marketingovou kampaň na podporu hry Fruit Ninja vs. SKITTLES, kterou si každý může stáhnout zdarma do všech mobilních zařízení v App Store a Google Play Store. Unikátní herní promoci bude SKITTLES komunikovat hlavně v onlinu, instoru a prostřednictvím PR.
„Chceme naše zákazníky bavit, a proto jsme se spojili s legendární hrou pro mobilní zařízení – Fruit Ninja. Celosvětově má nová SKITTLES hra obrovský úspěch u naší cílové skupiny, a proto očekáváme, že zaujme i české spotřebitele,“ vysvětluje senior brand manager značky SKITTLES David Forman.
Kampaň nové aktivace Fruit Ninja vs. SKITTLES odstartovala spotřebitelskou soutěží na webu www.nadojduhu.cz a podpoří ji komunikace na Facebooku a PPC kampaň. Fruit Ninja vs. Skittles se také objeví na obalech všech příchutí bonbónů SKITTLES (Fruits, Wild Berry nebo Crazy Sours) a ve vybraných obchodních centrech bude během února probíhat speciální interaktivní sampling.