Medvídci, Opičky a Pendreci se stali hvězdami nové televizní kampaně oblíbené české značky cukrovinek Pedro, která letos slaví úctyhodných padesát let. Tři patnáctisekundové animované spoty spolu s desetisekundovým sponzorským spotem propagují oblíbené želé bonbony zábavnou hudební formou.
Televizní reklama je navíc propojena s kampaní na facebookových stránkách firmy, kde si lze jednotlivé verze písně stáhnout.
Reklamní spoty propagují želé Medvídky, želatinovo-pěnové bonbony Opičky a banány a Duhové pendreky. Na televizních stanicích PRIMA Group běží od poloviny června a součástí vysílání zůstanou téměř do konce července. „Základem kampaně je rapová píseň, kterou se naši animovaní hrdinové snaží ve spotech různě interpretovat, a bude jen na divácích, kteří rapeři u nich získají největší ohlas,“ říká Milena Rusnoková, generální ředitelka The Candy Plus Sweet Factory.
Televizní reklama Pedro s veselým textem a originální hudbou ostravského barda Jiřího Krhuta je určena širší cílové skupině. „Chtěli jsme dosavadní komunikaci Pedra oživit a omladit. Naším přáním bylo, aby jednotlivé spoty dokázaly oslovit děti i jejich rodiče a měly snadno zapamatovatelnou linku, což se nám v konceptu Pedro show velmi dobře podařilo,“ vysvětluje Milena Rusnoková.
Na televizní kampaň navazuje komunikace na Facebooku značky Pedro, kde jsou jednotlivá hudební videa postupně zveřejňována a uživatelé zde mají možnost stáhnout si jednotlivé verze písně jako hudební soubory, případně i jako vyzvánění do mobilu.