Značka Orbit na konci května uvede pokračování kampaně zaměřené na řidiče i žvýkání v autě. Jedná se o nové pojetí loňského komunikačního konceptu, který přirovnával žvýkačky bez cukru k ideálnímu spolujezdci.
Letos je cílem představit spotřebitelům žvýkačky bez cukru Orbit jako neodmyslitelnou součást výbavy každého vozu – „nepovinnou výbavu“ – také prostřednictvím nového televizního spotu.
Letošní pojetí staví na datech z průzkumu, který například zjišťoval znalost povinné výbavy nebo zkoumal, co lidé běžně vozí v autech nad rámec zákonem daného vybavení. Vedle klasické PR komunikace v režii AMI Communications je spuštěna online platforma v podobě webu orbitspolujezdec.cz pod taktovkou AMI Digital. Zde budou mít spotřebitelé možnost shlédnout i nový 10ti sekundový do češtiny adaptovaný video spot ke kampani z dílny značky Orbit. Tato speciální reklama poběží od 23. 5. na českých televizních obrazovkách.
Digitální podporu doplní bannery na vybraných webech a spolupráce s několika bloggerkami, které budou sdílet příspěvky s hashtag #orbitspolujezdec. Klíčový vizuál se objeví jako OOH podél dálnic, na vybraných meziměstských autobusových linkách a také v rámci speciálního vystavení v místech prodeje s důrazem na balení v podobě Orbit dózy ideální právě i do auta. Nechybí ani komunikace na oficiálním Facebook a Instagram profilu Orbit Klub. O nákup médií se postaral MediaCom.