Značka Orbit celosvětově posouvá svoji komunikaci z funkční do více emocionální roviny a za tímto účelem upravuje slogan v rámci svého loga. Nový kreativní koncept uvádí prostřednictvím globální kampaně „Čas zazářit“, kterou na podzim na českém trhu podpoří in-store vystavení a PR i digitální projekty včetně výzkumu na téma hrdinové všedního dne.
Pomyslným začátkem komunikační linky se stala kampaň „Čas zazářit“, která byla v první fázi uvedena TV spoty, jež na podzim doplní in-store a digitální kampaň, ale také PR a soutěž na Facebooku Orbit klub probíhající od 28. srpna do 8. října 2017.
Cílem dosavadní komunikace značky Orbit bylo budovat povědomí o dentální hygieně, důležitosti prevence a také o tom, jakou úlohu sehrává žvýkačka bez cukru jako jednoduchý nástroj pomáhající chránit zdravé zuby. Platí to v podstatě stále, po funkční stránce produkt zůstává stejný, mění se ale koncept komunikace.
„Věříme, že v neustále se vyvíjejícím prostředí dnešní doby uspějí značky, které nabídnou něco ‚od srdce‘. Měníme tedy způsob, jakým chceme o značce Orbit v budoucnosti mluvit. Neustále pracujeme s funkčními benefity v oblasti dentální hygieny, našim cílem je ale ukázat, jaký dopad mají na každodenní život a jeho jednotlivé momenty – příležitosti, jichž se lépe chopíme; výzvy, kterým snáze čelíme, to vše díky krásnému zdravému úsměvu a s ním souvisejícím sebevědomím,“ komentuje Havrillová, brand managerka značky Orbit pro střední Evropu.
Značka podpoří novou komunikaci PR kampaní spolu se soutěží, nezapomíná ale ani na výrazné in-store vystavení. Kampaň probíhá již od jara také na televizních obrazovkách, kde rotují tři 15‘ spoty, jež jsou používány globálně a vytvořila je agentura BBDO. Myšlenkou tří krátkých příběhů je, že žvýkání žvýkačky bez cukru přispívá k pocitu sebevědomí, které přirozeně přichází s pocitem čistých a zdravých zubů.