Reklama

Značka Oakley představuje revoluční technologii v optice

Značka Oakley přichází s další převratnou novinkou v optice – technologií PRIZM. Lyžařské brýle se skly PRIZM maximalizují kontrast a tím podstatně zlepšují viditelnost na sněhu.

Klíčový vizuál s lyžařskými brýlemi na pozadí hor je k vidění na vybraných outdoor plochách po Praze, v printu a rozpracován bude i v on-line komunikaci. Tvář kampaně, olympijská vítězka Eva Samková a dvojnásobný mistr světa Tomáš Kraus, podpoří produkt především v on-linu a PR.

oakley_prizm

Specifickou součástí kampaně bude tzv. „trunk show“, stánek, kde si zákazníci budou moci vyzkoušet výhody těchto brýlí. Ten nyní využívají k podpoře prodeje v Praze v Oakley obchodě The Lab v Celnici, jakmile napadne sníh poputuje na vybrané české hory.

Čtěte také

  1. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
  2. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  3. Obchodní ředitel, HPP, auto, benefity
    Brno | 70000 - 130000 Kč za měsíc
  4. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  5. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!