Populární značka chipsů Lay’s se během léta spojuje s hudbou. Hlavní claim kampaně „Hudba chutná lépe s Lay’s“ podporuje v první řadě limitovaná edice hudebních obalů, které jednotlivé příchutě chipsů spojují s různými hudebními žánry.
V průběhu letní kampaně hrají hlavní roli klasické chipsy Lay’s, které jsou dostupné v limitované hudební edici. „Hlavním cílem kampaně je ukázat, že pestrost příchutí klasické řady Lay’s je stejně široká jako rozmanitost hudebních žánrů. Z nabídky hudebních stylů si totiž vybere každý stejně jako z příchutí Lay’s,“ říká Jana Wiesnerová, junior brand manažerka kategorie snacků společnosti PepsiCo CZ/SK.
Zatímco nejvyhledávanější Lay’s Salted se snoubí s popem, k tvrdší rockové hudbě patří ostřejší příchuť Piquant paprika, k hip-hopu pro změnu Fromage, v rytmu latina „zní“ nejlépe Green Onion a s country jdou dohromady chipsy Lay’s Grilled bacon s uzenou příchutí dýmu. Propojení příchutí Lay’s s jednotlivými hudebními žánry podporují i nové spoty, které budou během celého léta nasazené v TV a také v digitálu.