Český výrobce krmiv pro domácí mazlíčky značky Brit, společnost VAFO PRAHA, spouští televizní kampaň. Ta tentokrát bude promovat prodejní akci na krmivo pro psy Brit Care 7 / 12 kg + barel na granule zdarma a krmivo pro kočky Brit Care Cat 2 kg + dóza na krmivo zdarma.
Stylový zásobník dostanou zákazníci kamenných i internetových obchodů. Reklamní kampaň je naplánovaná od 15. února do 15. března 2016.
Třicetivteřinový reklamní spot vznikl ve spolupráci s freelancery Petrem Hanouskem (kreativa, režie), Janem Truhlářem (kamera, režie), Jiřím Mackem (produkce) a s mediální agenturou CapePoint. Od poloviny února do poloviny března jej budou vysílat kanály České televize, FTV Prima, TV Barrandov a vybrané stanice zastupované Atmedia Czech. Zároveň společnost vsází na podporu kampaně na sociálních sítích Facebook a YouTube.
Marketingový ředitel VAFO PRAHA Martin Šámal dodává: „Podzimní produktová kampaň v duchu komunikační hymny firmy, songu Happy Together, měla velký úspěch. Proto jsme se rozhodli tímto způsobem zviditelnit i prodejní akci, v rámci které milovníci domácích mazlíčků ke krmivu Brit Care a Brit Care Cat získají stylový barel, respektive dózu zdarma.“