Značka Zlatopramen v rámci propagace svých ochucených piv – Radlerů – připravila speciální formu samplingu. Před pražským nákupním centrem Nový Smíchov byla minulý týden odhalena kostka z ledu plná čerstvého ovoce a Radlerů.
Kolemjdoucí měli možnost se osvěžit ledově vychlazenými pivními mixy s příchutěmi grepu, citrónu či pomeranče se zázvorem, ale i nového nealkoholického N•A Grepu, přičemž se mohli zúčastnit i soutěže o další výhry. Stačilo se co možná nejvtipněji vyfotit s ledovou kostkou a produkty Zlatopramenu, fotku nasdílet přes vybrané sociální sítě (Facebook, Instagram, Twitter) a označit ji hashtagem radlervledu.
„Zlatopramen Radlery jsou hlavně o osvěžení a skvělé chuti piva a čerstvého ovoce. Proto spojení ledu a rozpáleného centra Prahy. Foto soutěž na sociálních sítích je pak především možnost pro kolemjdoucí se trochu odreagovat a pobavit se,“ dodává k ledové soše Lenka Kroupová, brand manažerka Zlatopramenu.
Ledová kostka, měřící zhruba dva metry, se na místě připravovala v brzkých ranních hodinách a akce samotná probíhala až do úplného roztátí samotného objektu a rozdání všech Radlerů. Sampling byl samozřejmě určen jen osobám starším osmnácti let a realizace probíhala ve spolupráci s agenturou Key Promotion. O výrobu ledové sochy se pak postarala společnost Ice Art s. r. o.
-red-