Největší farmaceutická společnost v České republice Zentiva spouští novou reklamní kampaň s mottem „Chráníme zdraví nás všech“. Hlavním cílem kampaně prezentované v TV, tisku i v online médiích je posílit vnímání značky. Koncept cílí především na širokou laickou veřejnost, odbornou veřejnost a další zájmové skupiny.
„Zentiva je dlouhodobě známa především díky svým, dnes již tradičním, léčivým přípravkům. Nová kampaň představuje Zentivu jako společnost s dlouhou historií v České republice, vyrábějící moderní léky, dostupné pro každého,“ vysvětluje ředitel komunikace Zentiva Libor Kytýr.
Na kreativě Zentiva spolupracovala s agenturou Publicis. Produkce se ujala firma Bedna Films s režisérem Faridem Eslamem, který k projektu dodává: „Naším hlavním cílem bylo ukázat, že Zentiva je součástí každodenního života nás všech. Zentiva je jednou z mála velkých českých společností s mezinárodní působností, jejíž produkty se najdou v téměř každé české domácnosti. Existuje zde velká důvěra k jejím produktům, a proto jsme chtěli na příkladech různých sociologických skupin ukázat, že si Zentiva uvědomuje potřeby svých zákazníků a přesně ví, pro koho své produkty vyrábí.“
Reklama byla natáčena výhradně v českých lokacích. Kampaň bude nasazena ve dvou vlnách, nyní na podzim a poté v prvním čtvrtletí příštího roku. Spotřebitelé budou moci vidět novou image reklamu Zentivy na Nova Group s 80% nasazením v prime time, spoty budou umisťovány do stejných breaků s prezentací výrobků Zentivy. Kampaň bude zahrnovat i prezentaci v tisku v předních denících a týdenících a v on-line médiích.
– red –