Novou identitu představil Vittorio Bonori, Global Brand President společnosti Zenith, a jedná se o nejvýznamnější krok od uvedení její propozice jakožto agentury zaměřující se na návratnost investic („The ROI Agency“) v roce 2002.
Na tomto jedinečném pojetí Zenith staví i nadále a navíc přichází s novým přístupem, který celé síti umožní získat vedoucí postavení v marketingové transformaci, díky čemuž klientům přinese profitabilní růst.
Nový přístup nese název ROI+ a jeho cílem je řešit výzvy v podnikání prostřednictvím pokročilých komunikačních modelů. Tento přístup přináší klientům tři klíčové výhody. První z nich je vytváření dlouhodobých strategií („upstream“) za účelem zajistit větší návratnost investic prostřednictvím transformace byznysu. Druhou je zaměření se na cestu nákupního rozhodování v její úplnosti, s cílem navržení personalizovaných sdělení se širokým pokrytím. Třetí z nich je maximalizace efektivity strategií zaměřených na přímou podporu prodeje („downstream“) prostřednictvím automatizačních technologií, jako je například machine learning.
Nový přístup je ztělesněn rebrandingem značky Zenith
Společnost staví na pozici agentury zaměřující se na návratnost investic s heslem: „Slučujeme data, technologie a vynikající odborníky, abychom pátrali po nových příležitostech, řešili složité výzvy a rozšiřovali byznys našich klientů.“
Nový přístup agentury zahrnuje nové zobrazení loga společnosti Zenith s „vrcholkem“ v podobě struktury, které je doplněno novými barvami, typy písma a fotografiemi, jež nastavují pozitivní a odlišující tón napříč všemi společnostmi spadajícími do sítě Zenith po celém světě.
Globální internetové stránky agentury Zenith – www.zenithmedia.com – byly v rámci rebrandingu zcela přepracovány. Jakožto celosvětový lídr v předpovídání výdajů na reklamu disponuje Zenith velkým množstvím dat a informací, které jsou nyní dostupné v novém interaktivním oddílu stránky s názvem Global Intelligence („Globální inteligence“).
Vittorio Bonori, Global Brand President společnosti Zenith, uvedl: „Naší vizí je přinášet našim klientům růst spojený s transformací. To vyžaduje nový způsob práce, který zahrnuje jak technologie, tak vynalézavost. Jsem přesvědčený, že nový přístup a značková identita agentury Zenith staví na naší charakteristické pozici ROI agentury a ještě více nás odlišuje od konkurence.“