Zákazníci v 91 hypermarketech Albert po celém Česku rozhodli o vítězných regionálních projektech na podporu dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí. Do hlasovacích boxů nakupující vhodili přes půl milionu žetonků – Bertíků, které v období od 21. září do 11. října získali za nákup nad 200 korun.
„Kampaň Bertík pomáhá se setkala s velkým zájmem ze strany zákazníků, kterým moc děkujeme za podanou pomocnou ruku. Celkově vhodili nakupující po celé zemi do hlasovacích boxů přes půl milionu žetonů. Tato podpora nás velmi těší, protože svědčí o tom, že lidé nejsou lhostejní ke svému okolí a chtějí ho měnit k lepšímu,“ říká Petra Režná, programová manažerka Nadačního fondu Albert.
Absolutně největší přízeň zákazníků získal projekt Dětského domova v Nymburce. Projekt s názvem „Bertík pomáhá psychoterapií“, zaměřený na děti s životním handicapem, tedy ty bez vlastní rodiny, týrané či jinak traumatizované, umožní potřebným využívat odborných služeb psychoterapeuta. O úspěchu tohoto projektu rozhodlo více než 26 tisíc zákazníků, kteří pro něj hlasovali.
„Za děti z našeho Dětského domova v Nymburce děkuji všem, kteří nás podpořili. Díky zákazníkům hypermarketů Albert se pokusíme opět vytvořit úsměv ve tvářích našich dětí,“ říká ředitelka Domova Radka Klímová.
„Díky finančním prostředkům bude možné zajistit dětem smysluplné využití volného času prostřednictvím návštěv zájmových kroužků. Umožní jim rozvíjet jejich přirozené schopnosti a dovednosti a pomáhat jim tak překonávat subjektivní pocity nepotřebnosti a vykořenění,“ přibližuje vítězný projekt dalšího z celkem 34 regionů regionů Ivana Tihelková, ředitelka Dětského domova v Přerově, a prozrazuje: „Do hlasování zapojilo jedno z dětí i celý hokejový oddíl včetně trenéra. Radost z vítězství byla obrovská.“