Reklama

Zahájena mezinárodní kampaň COTY, která využívá aroma-marketingu

V řetězci kin v České republice, na Slovensku a v Maďarsku je uváděna mezinárodní kampaň multibrandového kosmetického koncernu COTY. Spoty promítané na plátnech kin jsou ve zmíněných zemích podpořeny také nestandardními off-screen aktivitami využívajícími techniky aroma-marketingu. New Age Advertising plní roli koordinátora celé
kinokampaně.

Spoty COTY jsou uváděny na 316 filmových plátnech ve 22 městech ve 3 evropských zemích.

coty_brands

Intenzivní kampaň pro období podzim-zima je určena pro podporu nových řad známých značek parfémů: Beyoncé, Davidoff, Calvin Klein, Katy Perry, Chloe, Guess, Enrique Iglesias a Playboy. V pěti vybraných kinech v České republice bude o víkendech realizována také unikátní nadstavbová off-screen kampaň: vůně parfémů vytvoří příjemnou atmosféru ve foyer kina. Kampaň odstartovala v září a potrvá až do konce prosince.

Čtěte také

  1. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  2. Trade Marketing Specialist
    Praha
  3. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  4. Moderátor/ka živého vysílání – studio ve Zlíně | až 35 000 Kč
    Zlín | 29000 - 35000 Kč/měsíc
  5. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!