Operátor O2 odstartoval 1. listopadu svoji vánoční nabídku, kterou podpoří také rozsáhlá komunikační kampaň. Ta se objeví v tisku, onlinu, outdooru, na prodejnách a samozřejmě také v televizi, která reklamní spoty odvysílala poprvé v sobotu 7. listopadu.
Komunikační kampaň je rozdělena na dvě části – první z nich je zaměřena na podporu nabídky 4G LTE telefonů s vánočním bonusem. S touto tematikou se v televizi objeví čtyři patnáctivteřinové spoty s telefony značky Samsung a Lenovo. Sponzorské vzkazy a třicetivteřinový spot s vánoční tematikou budou zaměřeny na O2 TV. „V kampani představujeme O2TV jako dárek, který lidé mohou nadělit sobě i svým blízkým. Díky obrovskému spektru programů a jedinečným funkcím O2TV potěší každého člena rodiny. Příkladem může být ojedinělá možnost zvukových stop, které rodičům umožní pouštět dětem pořady v původním znění a učit je tak cizí jazyk,“ popisuje Jindřich Fremuth, ředitel divize Rezidentní zákazníci v O2.
Kreativní koncept má již tradičně na svědomí interní kreativní tým O2. Režie spotů se ujal Matěj Šamal, kamery Tomáš Juríček, o produkci se postarala Armada Films. Hudbu k vánočnímu spotu složil exkluzivně pro O2 muzikant Dan Bárta. Na online části kampaně spolupracoval interní tým s agenturou Elite Solutions.