MasterCard připravil ve spolupráci se společností Tchibo novou kampaň na podporu bezkontaktního placení. Od 15. října do 30. listopadu mohou držitelé bezkontaktních karet MasterCard PayPass a Maestro PayPass čerpat 10% slevu na aktuální kolekci spotřebního zboží ve všech kamenných obchodech Tchibo.
Držitelé bezkontaktních karet MasterCard si tak mohou pořídit zboží z nejnovější kolekce Tchibo výhodněji a zároveň získat překvapení k nezaplacení – víkend v Paříži pro dva. Navíc mohou ochutnat kávovou specialitu „Café Pohádkář“ za exkluzivní cenu 19 Kč (běžná cena 44 Kč).
Překvapení k nezaplacení
Zákazníkům, platícím bezkontaktní kartou, MasterCard totiž v období trvání kampaně připravil i tzv. Priceless Surprise, tedy zcela neočekávané překvapení v podobě víkendového zájezdu v Paříži pro dvě osoby.
„Při nákupech se mohou zákazníci občerstvit kávovou specialitou „Café Pohádkář“ za akční cenu 19 Kč. Tento nápoj Tchibo exkluzivně připravilo pro MasterCard v souvislosti s uvedením nového českého filmu Pohádkář v režii Vladimíra Michálka. MasterCard jako hlavní partner filmu divákům ukáže, že hledat mince po kapsách a počítat hotovost už se nenosí. „In“ jsou totiž bezkontaktní platby a platby mobilem pomocí aplikace MasterCard Mobile,“ říká Martina Piskorová, ředitelka marketingu MasterCard Europe pro Českou a Slovenskou republiku.
Soutěž s filmem Pohádkář
Každý zákazník, který za svůj nákup v době trvání podzimní kampaně zaplatí v prodejně Tchibo bezkontaktní kartou MasterCard, získá unikátní kód do aplikace Pohádkář, která je přístupná na webových stránkách www.mastercard-soutez.cz. Zde může okamžitě soutěžit o vstupenky na film, setkání se spisovatelkou Barbarou Nesvadbovou, kávovary Cafissimo a další hodnotné ceny.