Společnost Moravia Propag se rozhodla pro změnu názvu a vizuální identity. Od ledna tohoto roku nese firma nový název MVIA. Tento krok reflektuje posílení pozice na mezinárodních trzích a přerod původně lokální firmy v globální a sebevědomou značku.
Firma, která vznikla v roce 1992 v Brně a nyní dodává zboží do 122 zemí na čtyřech kontinentech, k rebrandingu přistupuje s cílem lépe komunikovat šíři sortimentu a služeb. Zároveň chce působit svěžeji v očích potenciálních i stávajících zákazníků, mezi které patří například Asahi (Pilsner Urquell, Kozel, Radegast, Frisco), Carlsberg, Coca-Cola, Heineken, Kofola nebo Unilever.
„Rozhodnutí o rebrandingu v nás zrálo delší dobu. Hlavní motivací byla potřeba přizpůsobit vizuální identitu našemu globálnímu růstu a expanzi do nových segmentů. Původní značka Moravia Propag, která byla úzce spojena s našimi začátky v Brně a okolí, už neodpovídala současnému působení. Potřebovali jsme značce dát modernější image a upravit ji pro mezinárodní prostředí,“ popisuje CEO společnosti Jiří Smejkal.
Nové jméno MVIA vychází ze slova Moravia obsaženého v původním názvu. Symbolizuje tak kontinuitu, ale i vývoj. Z názvu zároveň mizí odkaz na propagaci, která už dlouho není jediným zaměřením firmy.
Změna názvu přichází společně s reorganizací značky do tří sub-brandů, které představují jednotlivé oblasti současného působení firmy. Jsou jimi:
MVIA HUB – digitální platforma pro efektivní nákup reklamních předmětů a POSM,
MVIA SUN – značka zaměřená na výrobu a instalaci venkovní stínicí techniky jak pro gastro provozy, tak pro koncové zákazníky,
MVIA TEC – brand orientovaný na servis, prodej a renovaci profesionální gastro techniky.
Nově vyčleněné sub-brandy pomohou lepšímu zacílení na specifické trhy a segmenty. Jak vysvětluje vedoucí marketingu, Pavel Herůfek:
„Zákazníkům tato změna přinese hlavně větší přehlednost a rozpoznatelnost našich služeb. Dříve se stávalo, že si klienti nebyli jistí, co přesně děláme. Nové značky umožní jednodušší orientaci v našich službách a věříme, že i zlepší zákaznickou zkušenost.“
Značka MVIA bude i nadále sloužit firmám, které nakupují reklamní předměty a POS materiály mimo platformu MVIA HUB. Klíčovou roli bude hrát i v HR komunikaci firmy.
Logo a vizuální identita společnosti MVIA budou postupně zaváděny na všech úrovních: od webových stránek a sociálních sítí přes obaly produktů a tiskoviny až po komunikaci uvnitř firmy. Přestože firmu čekají velké změny, Jiří Smejkal je přesvědčený, že to nejdůležitější se nemění:
„Naše základní hodnoty a způsob, jakým se staráme o zákazníky, zůstávají stejné – mění se pouze vizuální identita, aby lépe odrážela, kým jsme dnes.“