Wüstenrot dnes spouští kampaň na podporu refinancování hypoték a spotřebitelských úvěrů ProRefin. V rámci tohoto programu si mohou klienti konsolidovat své hypotéky a ostatní úvěry za výrazně výhodnějších podmínek.
Mohou tak ušetřit i několik tisíc korun na měsíční splátce a získat dodatečný úvěr na cokoli třeba i do 300 000 korun. To vše bez poplatků za zpracování a poskytnutí hypotečního úvěru, jeho správu i čerpání. Nabídka bude komunikována v televizi, na internetu, v tisku a na bigboardech.
Tereza Vránková, vedoucí úseku Marketing a PR finanční skupiny Wüstenrot, ke kampani říká: „V nové kampani jsme vsadili na nový hravý, trochu pohádkový animovaný styl se zlatou rybkou, který podtrhuje celkové vyznění kampaně s mottem – Nečekejte na zázraky, refinancujte s námi. “
Výtvarníkem a režisérem televizních spotů (30“ a 15“) je Martin Duda, známý i jako autor znělky festivalu Anifest 09, jehož absolventský animovaný film získal v USA nominaci na studentského Oscara. Hlasy jeho malovaným postavičkám propůjčili Vlastimil Zavřel (pan Evžen), Linda Rybová (zlatá rybka) a Jaroslava Obermaierová (manželka pana Evžena).
TV spoty běží do 15. dubna na kanálech Prima Group (Prima Family, PrimaCool, Prima Love, Prima ZOOM), Nova Group (Nova, Nova Cinema, Fanda) a TV Barrandov.
Na internetu bude mít kampaň podobu bannerů, videospotů, brandingu, hypertextů a PR textů. Komunikaci v tisku zajistí inzeráty a placené PR články a to zejména v suplementech, společenských časopisech a v titulech zaměřených na bydlení. V rámci OOH kampaň pokryje bigboardovými a billboardovými plochami celou Českou republiku.
Kampaň připravila reklamní agentura Scholz&Friends, mediální nákup a plánování zajistily agentury Zenith Optimedia a Attention!Media, public relations pak Publicis PR.