Finanční skupina Wüstenrot dnes spouští reklamní kampaň na podporu komplexního autopojištění ProAuto. Osvědčené benefity – možnost vypovědět smlouvu na povinné ručení kdykoli a nejvyšší bonus za jízdu bez nehod na trhu 60 %, – Wüstenrot nově rozšiřuje o nové typy připojištění povinného ručení, převod bonusu za jízdu bez nehod i na havarijní pojištění a možnost sjednat autopojištění on-line. Kampaň poběží v televizi, v rádiu, na internetu, v tisku na bigboardech a využije i POS materiály.
Tyto novinky Wüstenrot představí v nové kampani, která startuje 16. září a poběží do listopadu. Kampaň pro Wüstenrot připravila reklamní agentura Scholz&Friends Praha. Nákup on-line médií zajišťuje Zenith Optimedia, offlinemédií Attention Media, public relations podporu dodává agentura Publicis PR.
V televizi Wüstenrot využije úspěšný spot vyrobený pod taktovkou režiséra Romana Valenta a kameramana Jakuba Dvorského. Spoty poběží na kanálech televizí Prima, Nova, TV Barrandov, Óčko, TV Paprika, AXN, Spektrum a National Geographic Channel, online komunikace bude zaměřena zejména na srovnávače, zpravodajské a finanční weby, print zacílí na motoristické časopisy. Venkovní reklama využije 3D bigboardy a bigboard s nástavbou s motivem airbagu. Kromě toho bude akce podpořena i v rádiích spotem využívajících známou melodii „Dva roky jezdím bez nehod“.
Teleshopping s mistrem světa
Televizní část kampaně využije i formátu teleshoppingu, jehož protagonistou bude Ondřej Synek, nejen čerstvý mistr světa ve skifu, ale i vášnivý řidič auta i motocyklu, a člen rodiny sportovců Wüstenrotu.
– red –