Finanční skupina Wüstenrot podpoří své produkty životního pojištění bigboardy s motivem vosy na zmrzlině umístěnými po celé ČR. Součástí reklamní komunikace je i on-line kampaň a POS materiály na pobočkách Wüstenrotu. Mottem celé kampaně je slogan „Život je sladký, ale občas zabolí“.
Řidiče přijíždějící do centra Prahy vítá od 1. srpna bigboard s nástavbou umístěný na ulici 5. května. Internetová kampaň poběží od 4. srpna a využije nestandardní formáty, jako jsou flashové bannery a ilayery.
Wüstenrot podporuje povědomí o produktech životního pojištění také edukativním videem, které vysvětluje různé druhy životního pojištění. Video, ke kterému se připravuje další pokračování, je z dílny agentury Scholz &Friends.
Kampaň připravila reklamní agentura Scholz&Friends, mediální nákup a realizaci zajistily Omnicom Media Group a ZenithOptimedia.