Pojišťovna Wüstenrot odstartovala kampaň na podporu povinného ručení ProAuto s úrazovým připojištěním pro děti zdarma s pojistnou částkou 100 000 korun. Toto připojištění získá majitel vozu při sjednání povinného ručení s limity pojistného plnění pro věcné škody a škody na zdraví 70/70 milionů korun.
Dalšími výhodami povinného pojištění ProAuto je sleva až 60 % za jízdu bez nehod, možnost převést tento bonus na havarijní pojištění, sleva 10 % pro stávající klienty Wüstenrotu a řada atraktivních asistenčních služeb zdarma.
Podpora poběží v rádiu formou 30s spotů, na internetu, v tiskových médiích a v OOH. Samozřejmostí jsou POS materiály, které budou k dispozici na všech pobočkách pojišťovny. Motivem kampaně jsou volanty – reálný a dětský.
Kampaň připravila reklamní agentura Scholz&Friends, mediální nákup a plánování zajistily agentury Zenith Optimedia a Omnicom Media Group, public relations pak Publicis PR.