Nová aktivita s hashtagem #WTFriday je součástí aktuální kampaně nákupního rádce Heureka.cz s názvem White Friday. Cílem celé kampaně, podpořené především aktivitou na sociálních sítích, je naučit zákazníky bojovat proti některým falešným praktikám prodejců během Black Friday.
Fantastické slevy v období Black Friday jsou dost často pouhým přeludem. V rámci kampaně Heureka upozorňuje zákazníky na to, že ani bombastická sleva ještě nemusí být výhodná.
Všechny aktivity kolem kampaně White Friday budou probíhat především na Youtube a sociálních sítích za pomoci dvou desítek českých influencerů, například Vidraila nebo EvilBendera47. Kampaň ukazuje to, jak jsou zákazníci na slovo sleva citliví bez ohledu na to, zda je sleva reálna a výsledná cena opravdu výhodná. Videím propůjčil hlas legendární dabér dokumentárních pořadů BBC Luboš Ondráček. Na kampani s Heurekou spolupracovala agentura GetBoost. Display kampaň se objeví na českých webech a samozřejmě jako selfpromo na Heurece.
„Jedná se o osvětovou kampaň, ve které chceme zákazníkům připomenout, že není sleva jako sleva, učíme je kontrolovat si ceny s ostatními e-shopy tak, aby se na falešných slevách nespálili. Celou kampaň také doprovází hashtag #WTFriday,“ vysvětluje hlavní cíle kampaně Marek Dobrý, brand manager nákupního rádce Heureka.cz.
Kampaň reaguje na závratné slevy, které se často objevují v kampaních prodejců. Realita výsledné ceny je však často jiná. „Každoročně sledujeme, že výše reálných slev při podobných akcích se pohybuje kolem 20 %. Prodejci často spoléhají na to, že Češi na slevy prostě slyší. Přitom výsledné ceny po slevách zdaleka nemusí být na trhu nejvýhodnější,“ dodává Marek Dobrý.