Komunikace

#WTFriday: Heureka v kampaní radí, jak se nenechat oškubat

Nová aktivita s hashtagem #WTFriday je součástí aktuální kampaně nákupního rádce Heureka.cz s názvem White Friday. Cílem celé kampaně, podpořené především aktivitou na sociálních sítích, je naučit zákazníky bojovat proti některým falešným praktikám prodejců během Black Friday.

Fantastické slevy v období Black Friday jsou dost často pouhým přeludem. V rámci kampaně Heureka upozorňuje zákazníky na to, že ani bombastická sleva ještě nemusí být výhodná.

Všechny aktivity kolem kampaně White Friday budou probíhat především na Youtube a sociálních sítích za pomoci dvou desítek českých influencerů, například Vidraila nebo EvilBendera47. Kampaň ukazuje to, jak jsou zákazníci na slovo sleva citliví bez ohledu na to, zda je sleva reálna a výsledná cena opravdu výhodná. Videím propůjčil hlas legendární dabér dokumentárních pořadů BBC Luboš Ondráček. Na kampani s Heurekou spolupracovala agentura GetBoost. Display kampaň se objeví na českých webech a samozřejmě jako selfpromo na Heurece.

„Jedná se o osvětovou kampaň, ve které chceme zákazníkům připomenout, že není sleva jako sleva, učíme je kontrolovat si ceny s ostatními e-shopy tak, aby se na falešných slevách nespálili. Celou kampaň také doprovází hashtag #WTFriday,“ vysvětluje hlavní cíle kampaně Marek Dobrý, brand manager nákupního rádce Heureka.cz.

Kampaň reaguje na závratné slevy, které se často objevují v kampaních prodejců. Realita výsledné ceny je však často jiná. „Každoročně sledujeme, že výše reálných slev při podobných akcích se pohybuje kolem 20 %. Prodejci často spoléhají na to, že Češi na slevy prostě slyší. Přitom výsledné ceny po slevách zdaleka nemusí být na trhu nejvýhodnější,“ dodává Marek Dobrý.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!