Přední globální síť nezávislých PR agentur WORLDCOM Public Relations Group, vydala e-book, který má marketérům pomoci zorientovat se při vytváření strategie značky a pomoci jejímu rozvoji. “Global and Local Marketing Guide for CMOs: Edition 2013” odráží aktuální zkušenosti z prostředí marketingu a PR. Materiál, který je k dispozici bezplatně, je výsledkem práce 40 partnerských agentur z 15 zemí světa.
E-Book “Global and Local Marketing Guide for CMOs: Edition 2013” je možné bezplatně stáhnout zde.
E-Book od Worldcomu je jednoduchý nástroj, kde každý najde to, co v rámci marketingu hledá. „Obsahuje zkušenosti z celého světa, je i cenným zdrojem aktuálních informací z různých odvětví, ať už je to automotive, finanční služby, zdravotnictví, retail a jiné,“ vysvětluje Patrik Schober, ředitel česko-slovenské agentury PRAM Consulting, která je zároveň členem Wordcomu. „Tento e-book je výbornou příručkou pro marketingové manažery, kteří působí na globální úrovni, ale i pro ty, kteří pracují víc lokálně,“ doplnil Schober. Součástí e-booku je například i 10 otázek, které by si měl položit každý marketér, než se pustí do globálních marketingových nebo PR kampaní.
E-book z dílny Worldcomu mapuje různé oblasti a trendy současného marketingu a PR. Průzkum, který byl součástí jeho přípravy, přinesl několik zajímavých zjištění. „Až 88 % respondentů preferuje v obchodní komunikaci e-mail, v komunikaci se zákazníky zase dominují sociální sítě, které považuje za nejlepší formu komunikace třetina dotázaných (34 %). Navíc až 76 % respondentů vidí dosah sociálních médií jako prioritu pro jejich organizaci a klienty,“ konstatuje Patrik Schober. Průzkum zároveň potvrdil, že jedničkou mezi sociálními sítěmi je Facebook, LinkedIn zase dominuje jako profesionální síť.
– red –